SKRIVET: 2011-01-27, kl 19:30:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

bowling???

hej. har nyss skaffat en sån där wikispaces sida som vi var tvugna till, vi ska nämlingen skriva varje dag om vad vi gör på praon. vet inte riktigt om jag gjorde rätt xd. men det får vi se. min lärare måste först godkänna innan man kan börja skriva ;)
   kommer länka er sidan sen när jag få reda på om jag gjorde rätt :)

nu börjar snart halv åtta hos mej. ett program som jag följer om jag ha tid :)

imon skulle vi bowla igentligen. i skolan så var alla så här frammåt och ville. men filippa är typ sjuk. så vi tänkte att vi som är friska kan göra det imon och sen så kan vi göra det alliopa så fort som möjligt igen.
men nu verkar det inte som att det blir av. för det är bara jag som är engererad*
och man skulle ju bokat banor för längesen väl?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: