SKRIVET: 2011-01-16, kl 10:30:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

16 januari

godmorgon. snart ska jag väl åka hem till pappa igen. sen åker vi till farmor. jag tror faktiskt att min kusins hund, sigge är hos dom. man får alltid hoppas ;)

sen så ska jag då till mamma igen på kvällen ;)
ska skicka efter lite kläder när jag kommit hit då :D

och i veckan som kommer hoppas jag verkligen att jag får tillbaka min data asså.
lämnade in den förra torsdagen(?)

usch det här blev ett tråkigt inlägg :(

fan vad det var underbart där. var typ ett år sen vi var där där, men ändå ;p




solsidan börjar ikväll, det gillas :D


Veronica

Vad härligt det ser ut !



PUBLICERAT: 2011-01-16, 12:49:38 | URL: http://veronicahagstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: