SKRIVET: 2011-02-02, kl 20:33:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

prao v.9 :D

hej. har laddat ner en massa musik hela kvällen typ :D
ska bara ladda ner dom på mobilen sen ;)

jag har börjat grunna på vad jag ska praoa. anatgligen ska jag prao på dagis eller hos min granne som jobbar med att baka tårtor och så. kondetori. men man börjar ju typ vid tre på natten.


dagiset jag ska praoa på kanske. jag gick även där när jag var liten :D
gavlen till vänster är det smååå barn och gavlen till höger är det stooooora barn :)


redan när jag var liten så visste jag vad jag ville jobba med - barn!
jag har alltid varit barnkär. minns när jag gick på den största avdelningen på dagiset. jag var alltid inne på den minsta avdelningen och lekte med dom små barnen...

och sen har jag ett välldigt stort intresse för att laga mat/baka..

allra hälst skulle jag villja jobba som sjuksöterska på barnavdelningen, men mina betyg räcker nog tyvärr inte till :(

så här är dom linjerna jag vill gå:

-barn och fritid.
-resturang och bageri.
-sen typ hotell och nått mer.

innan var det ju hotell resturang. men dom har bytt det nu som ni kanske ser där uppe :D


filippa

får jag gissa att du fick iden efter att du läst min blogg? :P

sv; och jo de får vi :D



PUBLICERAT: 2011-02-03, 17:02:56 | URL: http://filippaohlander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: