SKRIVET: 2011-02-15, kl 16:58:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

allt möjligt typ

hej.  kom hem från skolan för ett tag sen. nu har jag iaf fixat prao plats ! eller nästan min deras rektor måste prata med min rektor typ ;) men det ska nog gå bra hoppas jag ;D tack filippa för att du följde med♥

på hemkunskapen idag var jag själv, brukar typ alltid få vara det när någon är sjuk, vet inte varför malin alltid gör så? hhaa hon tycker väl att jag är så duktig ;)) vi gjorde iaf dillstuvad potatis och typ köttbulls längder med fetaost i . man kunde också ha katrinplommon , vanlig ost och vitlöksklyfta. det var väl helt okej ;p

när jag skulle gå till bussen innan så sa en till mej att jag hade jättefint hår, och då sa frida ; kolla tillochmed folk som aldrig pratar med dej säger att du är fin i håret?!
   aaa jag får väl lyssna på er då ;) ;) ;)

nu måste jag göra läxa , har biologi+kemi tills imon och matte prov på fredag :(


nått roligt filter på datakameran.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: