SKRIVET: 2011-02-25, kl 09:03:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

tandställning

hej, snart åker mamma och jag till stan, hon skulle klippa sig typ ;)

imorse när jag vaknade så kände jag att en sån bricka i munnen var lös, så jag bara kastade mej upp och sprang in på badrummet. och ja den var lös. och ja nu har den rammlat ut.  och ståltråden som satt på den tanden till en annan tand gjorde så jävla ont att sätta dit, och den rammlade också ut nu då. så mamma ringde dit. och jag fick en tid vid ett. fyfan säger jag :( . den där blåa jävla saken man skulle ha i munnen när man satte på tandställningen gjorde svinont.. och tänk nu när jag har stora feta blåsor också? kommer typ att dö ju:(


aja nu måste jag klä på mej lite kläder för vi ska köra om en halvtimme. 
  kan ju inte blogga förens ett nu då :( eller det tar ju säkert en timme där och en halvtimme hem. så två,halv tre så hörs vi.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: