SKRIVET: 2011-02-14, kl 16:12:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

tandläkar'n

hej. sitter här med två bobullstussar i munnen som sticker ut som om det vore två huggtänder.
ja jag drog ut två tänder idag förstår ni ;)
   haha jag var jättenervös... hon tog fyra sprutor och det gjorde ju ont men inte så farligt ändå ;)
sen när hon hade dratt ut den ena och skulle dra ut den andra så gjorde det jätteoooont ! så jag fick mer bedövning.

fick tillbaka våra prao platser idag, men det som jag hade kryssat för var tydligen lekis med barn från 6-7 år. och jag vill ju vara på dagis?! och när jag frågade rektorn eller vad det är så sa hon att då var man tvungen att ta det som eget val. så nu måste jag gå till dom och fråga ;) haha fårse om jag kan få med någon kompis som stöd haha ;)

jag vill ha !!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: