SKRIVET: 2011-02-23, kl 12:20:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

stan lite senare ;d

hej, kom hem från stan nyss för en stund sen. ni som säger att det inte gör ont? fan det var nog nått av det värsta jag gjort... gjorde till och med ondare än att dra ut tänder!!! usch... men tydligen skulle jag inte ha på min framtänder? :D så man ser knappt min tandstälning :D:D:D:D:D

om ca en timma så ska jag,filippa,mimmi,elin,frida in till stan :D köper nog ett par taits och någon tröja kanske? :D  och kanske en present till mimmi och filippa som har/ska fylla år :)♥

så jag ska nog sminka om mej lite och fixa några saker :)

filmen jag köpte igår (:


väntar typ ihjäl mej på den nya filmen som kommer komma snart :D breaking down



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: