SKRIVET: 2011-02-22, kl 21:37:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

så... nu har jag tid att blogga ;d

hejhej, kom nyss hem från farmor, har faktsikt haft full upp ;)

först åkte vi ju då t stan, provade skor och kollade lite i affärer, jag köpte bara en film :)

påväg in t stan så var det två bilar som körde väldigt fort... sen sekunden innan kameran så saktade dom ju ner, och en älg kom ut... så det var tack vare att det var en kamera där så klarade den sig, och att ingen olycka blev. usch det såg jättehemskt ut för den stora älgen ramlade också :( men ah tack och lov så klarade den sig :D

sen kom vi hem typ vid fyra? och då bakade mamma och jag bröd, och jag kollade på tv lite, sen åt jag, sen åkte jag och ellen med pappa t farmor och farfar. deras tv hade typ blivit svartvit och så jag och ellen ändrade det, hah ;)    där känade man lite many ;)

imon ska jag till stan igen vid nio, ska få tandställning, eller bara dom där "plattorna" ;)
    sen på dagen kanske jag skulle till stan igen och shoppa lite med några kompisar ;D om jag inte har för ont i munnen då... ;)


en vårig,söt outfit ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: