SKRIVET: 2011-02-02, kl 21:55:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

lyckas jag med vg i fysik???

hej. har nyss läst igenom lite mail vi fått från min lärare. om fysiken. läste bla. en sammanfattning om ljud för godkännt. allt det kunde jag. men ska försöka att få vg i fysik.... tro ni jag lyckas? jag tro inte det men jag ska göra så gott jag kan. är faktsikt lite sugen på att plugga nu ;o
men jag måste sova :P

men imon så ska jag bannemej läsa och anteckna (lär mej mer då ;)
och engelska läxan gör jag på måndag eller i helgen (måste få hjälp av mamma)
sen efter vi har haft fysikprovet måste jag börja läsa alla 20 sidor i so.boken.

aja godnatt!! :D

btw. fick ju trotsalt vg i teknik i julas.... fattar inte hur jag kunde få det :D
och vi har samma lärare i matte,teknik och fysik. så det är rätt lätt att få vg av tomas tro jag ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: