SKRIVET: 2011-02-18, kl 15:21:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

LOOOOOOOOOOV ;d

hej. kom hem från skolan nyss typ :) . går ju till ett igentligen, men ingen kunde hämta mej så jag fick vara med på filippa,frida,mimmi och elins lektion ;D dom kollade på någon rommariket film ? -.-

haha rasten innan vår sista lektion så skulle jag typ leka präst ? haha för att sanna och eliza skulle gifta sig
hhaha men det slutade med att typ alla låg på golvet och typ dog... vi är lite smått töntiga vi ;D

biogolgi och kemi provet gick redigt bra, matte provet gick inte så bra :( eller godkänn vet jag att jag blev men jag ville få vg :( men jag kunde nästan ingen på b-delen(vg) så :'(

hahahaha :D men nu ska jag väl kolla fejjan lite och läsa några bloggar och lite annat (:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: