SKRIVET: 2011-02-19, kl 21:28:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

lite allt möjligt, eller nått? ;)

hej sitter och halv glor på melodifestivalen, låtarna var ju värre än innan...
  
så jag satte mej vid datan isället och börja snacka lite med filippa (:

hon fyller år på måndag!! min lilla tjej ska bli byxmyndig, naww <3
hahha puss på dej din lilla skit :D

imon ska jag åka till mamma. jag stannar nog där till tisdag nästa vecka, för på onsdagen efter åker hon :(:(:(

och nu på onsdag ska jag få tandställning!!!!!!!! fyfan :( :( :( kommer se ut som en jävla idiot i det :(
  aja det är väl värt det ;)


nedersta raden t höger. sanna i gult , jag i leopard, sandra i vitt. <3

en liten komisk sak. vet ni vem roger federer är? aja sandra var typ dödskär i han. och på lärarnas "bur" så sitter den här bilden på fönstret. och då har vår handledare satt upp en lite bild på han jämte sandra där det står: ny elev: Roger f. och så skojjade jag och sanna med att då kan vi ju sätta upp en bild på justin bieber mitt emellan oss ;D;D;D;D



hhaha själv tycker jag han ser förjävlig ut ;);))));));)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: