SKRIVET: 2011-02-17, kl 19:27:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

hyperkonstig ;p

halihalu, nu har jag pluggat klart tycker jag ;)

haha på svenskan idag hade jag och sanna typ damp? eller jag har ju allid damp men ändå...
   för typ mer än halva klassen var ute och pratade om *rädsla*? men vår lärare nästan hela lektionen, ser inte fram emot det nästa svenska lektion -.-
 
men aja, några killar satt och lös med med någon sån där laser sak på vara bröst?! haha väldigt moget...?
och vi skulle igentligen läsa våra skåpsböcker... haah läste inte ens en sida:(
    justdet, sanna har köpt en MOPS, jag fick se den i går, och den var ubersöt!! och pytteliten ;D

hm? vad har annars hänt idag då? jo vi spelade upp en låt för vår handledare, hahah vi hade övat på en låt några gånger nu som tomas typ älskar? "the pinks" heter bandet ;p . och han filmade det ;p
 
blev kanske ett rörigt inlägg men jag är typ inte normal eller nått? har varit helt konstig idag?
som när jag stod men mitt ena ben upp mot väggen för att ha mina böcker där, och så fick jag obalans och böckerna rammlada, seriöst jag skrek? hhaa inte lite heller... haha det är nog ingen som fattar, mer än sanna,eliza och oskar ;) hhaah usch vilket konstigt inlägg detta blev... aja ni fattar kanske någor av det jag skrev ;DDD

nyår 2010 <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: