SKRIVET: 2011-02-15, kl 22:12:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

ducha,läsa sova ZZZzzzzzz....

hej nu har jag pluggat , men fattar inte så mycket men ändå ;) hoppas det blir ett lätttttt förhör ;)
  snart ska jag iaf duscha och sen lägga mej i sängen och läsa igenom sidorna lite igen.

imon är det konfa -.- men snart är det slut :D:D:D:D och då ska jag få pengar som jag ska köpa en systemkamera för :D och självklart få något smycke. det är ju nästan obligatorist ;). vill ha ett silvrigt litet kors :) .

efter konfan ska jag nog plugga matte (om jag orkar)
   och på torsdag ska jag med plugga matte.
       på fredag är det matteprov. -.- ska försöka få vg i det hhah men kommer inte lyckas, men ändå ;)
          och sen sportlov!!!!!!


 mamma är så gullig så hon har tagit ledigt den veckan och jobbar bara måndag,tisdag :)
är inte det omtänksamt :)

har jätte ont i min gom där dom stack men nålen... inte skönt :(
  justdet jag glömde berätta att när dom röngtade* min mun så trodde hon att jag hade ett stort hål på min tand. jag fick paniiik ;o men sen upptäckte hon att det bara hade kommit nått för. phuuu! ;)

och så får jag inte dricka jouice och frukter för mina tänder har tagit skada av syran :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: