SKRIVET: 2011-02-21, kl 11:44:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

äta frukost nu

hejjj, ska nog snart gå och äta frukost tro jag. vaknade välldigt tidigt imorse av att filippa smsade mej, och jag ha sånt så att om man inte ha läst smset, så piper den igen efter nån minut. sen håller den på så tills jag öppnat det ;)    hhaa men det gör inget,kanske somnar lite tidigare inatt då ;D

nått jag vill göra är att pearca navlen.. men jag vågar inte det :( 
  när jag var mindre var jag inte rädd för höjder,nålar, kallt vatten.  hahh men nu är jag livrädd för sånt :(

aja ska nog snart klä på mej lite normala kläder och frächa upp mej lite (:
fundera på att baka nått sen ;)  fick nån bullbok i julklapp, så kanske nått därifrån ;)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: