SKRIVET: 2011-04-07, kl 18:37:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

vatt hos farmor&farfar

hejsan efter skolan åkte jag med pappa upp för att fira farfar lite, pappa och ellen var där igår men då kunde jag inte följa med för att dom åkte dit redan vid ett typ, och då gick jag i skolan ;)
  så vi fikade lite och så, sen kom jag hem för en timme sen typ och har ätit någon kyckling paj ellen hade gjort;)

idag var jag hos tandläkaren, eller sa jag det igår? ;) . iaf fick jag gummiband runt tänderna och fyfan vad ont det gör:( det spänner som in i helvete.. -.- . hoppas det går över snart ;). skulle dit på tisdag med vet inte vad jag ska göra då, men hoppas att jag ska få färdigt min tandställning då ;d

när jag kom tillbaka till skolan hann jag kanppt ut från bilen förrens jag blev atackerad av kramar av mina underbara vänner;) hahah dom hade saknat mej när jag hade varit borta en timme typ ;) älskar er tjejor! <3

shiiit vilket blondt hår jag hade här... bilden är bara någon månad gammal ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: