SKRIVET: 2011-04-11, kl 16:33:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

vädret (LLLL)

hejsan kom hem från skolan för ett tag sen. men snart ska jag med pappa in och handla lite :)
skolan var chill idag, hade vikarie som vanligt nu när tomas är sjukskriven efter ha fått en inflamation i benet.
hahaha ni skulle se mej och sanna i fredags.. vi hade fight.. allt började med att hon ritade lite på min hand med en blyetspennna, som övergick till ansiktet, jag tog till min permamenta penna och ritade ett svart streck på hennes kind. och sen tog jag en grön penna i hennes pennskirn och hon tog en orange sen började vi måla varandra. HAHAH vikarien blev inte såååå glad :p . så vi fick rast, tacka oss ;)

nej nu vi nog snart åka. vilket underbart väder det är ute!!!! love it ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: