SKRIVET: 2011-04-28, kl 21:52:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

stilen <3

tjabba, nyss hemkommen från fmor och ffar ;) hahha vilken rolig förkortning ;D
innan åkte pappa och jag upp till vårt andra hus/gård (som typ ligger jämte dom nästan)
för vi håller på att renovera den lilla stugan som ligger jämte gården och det stora huset. så gav jag lite tips på hur dom skulle renovera det innuti.
så här skulle det sett ut om jag hade fått bestämma;
nått liknande av domma bilderna , och jag visade dom för pappa och det var såhär han nästan också hade tänkt att renovera den lilla stugan ;) mycket vitt och panel i löv it ;d
och vill ni veta en annan sak? jag kankse ska få sätta upp sån panel i mitt rum hos mamma , men det kommer nog dröja ett tag men iaf ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: