SKRIVET: 2011-04-25, kl 20:03:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

tårta

hejsan , kom nyss hem från kyrkan , var rätt skönt där idag för det var någon kör som sjöng hela gudtjänsten ;) typ 88593241 låtar... men ändå ;)
när jag kom hem åt jag grillat , och nu ska jag snart hoppa in i dushen sen bestämma kläder tills imon och sen... bb ;) hahah som alltid ;)

jag och några kompisar ska ha "halv åtta hos mej" och igår kom jag på vilken förrätt jag ska ha ;) så nu är det bara att komma på någon varmrätt och efterrätt ;d

på min konfimation ska jag beställa hem en av dom här tårtorna, vet inte vilken bara, måste bestämma mej snart ;) men det lutar åt den första ;d


filippa

sv; haha jag vet inte :P



PUBLICERAT: 2011-04-25, 20:28:08 | URL: http://filippaohlander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: