SKRIVET: 2011-04-08, kl 21:39:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

skriver av mej IGEN..

vilken dag det har varit. hatar mycket just nu. för mycket. men kan korta det med ett ord: min mamma och hennes familj. jag är helt utfryst, har ingentans att ta vägen? vad ska jag ta mej till? allt är fuck up
min mamma skiter totalt i mej nu förtiden, min syster är bara arg. min mammas kille är bara sur. hans son är bara uppkäftig, hans dotter pratar jag knappt med. ¨allt var sååå mycket bättre innan. kan inte bara tänka tanken att bo kvar här. men vart ska jag ta vägen? till pappa? skulle vara bättre, men allt är så tråkigt där, mitt rum är helt kalt , bara säng och skrivbord där inne typ. och så är det så tråkigt där för man är alltid själv typ.

det bäste vore ju om min mamma skärper till sig lite och blir som hon var innan, när man kunde prata med henne om allt och inget. men nu när man gör det springer hon direkt till patric och säger det. tex hon säger mina betyg om hur det går på utv samtal.. det har han förfan inget med att göra så varför säger hon ens sånt till honom?!!
och det låter konstigt och säga sånthär. men det stämmer. igår när mamma och jag var ute och gick så sa jag bla. dethär till henne att jag inte trivs att bo såhär. och att det kanske skulle hjälpa lite med att kanske få någon egentid med henne någon gång i månaden. gå på bio, gå ut och äta, bowla eller vad som?!
men tro du hon gick med på det? nej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: