SKRIVET: 2011-04-01, kl 22:45:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

mobilskal

klockan börjar bli rätt mycket nu, och jag är supertrött så fundera på att gå och lägga mej faktiskt;)
jag tycker att jag har varit väldigt duktig som inte har druckigt någon läsk på nästan en vecka? och inte godis förutom idag, då jag lyckades med att bara äta en halv mörk chokladkaka:D:D
ska ut och springa nästa vecka också. och på påsklovet ska jag fan springa varje dag NOT för det kommer jag aldirg orka, men kanske varann dag eller nått..

haaaha måste bara visa er denna bilden.
förklaring: jag målade mitt mobillock med nagellack för några veckor sen. men idag ville jag ta bort det och få tillbaka mitt vanliga färg på skalet, men tro ni inte att den färgen med lossnade när jag tog nagellacks bortagning på det ?;p så nu är det typ vitt med lite rosa flammit... ;) . men det gör inget för nästa månad ska jag köpa en ny ;d


hahah vet ni vad jag märkte nu? jag skulle sätta på det på mobilen, men skalet hade typ börjt sig av allt nlbortagning.. haha så det passar knappt på mobilen längre xd . får väl ta till hårdhanskarna och limma fast det då :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: