SKRIVET: 2011-04-21, kl 11:07:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

inget solväder :(

godmorgon :) , var dagen har att erbjuda har jag ingen aning om , sanna vägrar ju att svara på sms och när man ringer henne, så någon stan verkar det inte bli :(

klockan 04.19 kom ellen in till mej , hon var spökrädd hahahah! men jag ville inte gå in till hennes säng och sova där , så iaf fick jag ut henne ur mitt rum och tänkte somna om, tro ni det gick? nej jag låg och försökte somna om i en halvtimme , sen jag tillslut in i ellen rum, men kunde inte somna om ändå , senaste gången jag kollade på klockan va hon 05.15 så jag somnade nog halv sex typ (jävla unge ;) )

när jag vaknade imorse såg det riktigt fint ut, men nu är det bara målningt :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: