SKRIVET: 2011-04-01, kl 20:11:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

har ni blivit lurade mycket idag eller ? ;)

hejsan, sitter här och har absolut inget att göra ;(
skolan var chill idag för alla jobbiga (utom tre) var på konfa läger så det var nästan helt tyst på lektionerna ;d
imon vet jag inte vad jag ska göra, om sanna inte hade varit på konfa läger hon med hade jag säkert varit med henne. btw hon smsade mej för en stund och skrev att hon hade piercat ögonbrynet, och eftersom hon har velat göra det länge så tänkte jag inget speciellt, men sen kom jag på att det var 1 april, så jag skrev det, och hon bara nej men seriöst det är sant. så jag vet inte om jag blivit lurad.. det återstår att se ;););)

nu ska jag nog städa mitt rum, för det är inte grant kan jag lova.. ;)
puss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: