SKRIVET: 2011-04-14, kl 16:53:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

dagen

hejsan. hemma efter en lång med en hyffsad skoldag.
försov mej i morse och vaknade en kvart innan jag går till bussen, så jag slängde snabbt på mej mina gympa kläder och sen la ner dagens kläder i väskan och satte upp håret i en bulle, sen gick jag till bussen ;)
gympan var med skön , halva klassen var i gymet och vi satt mest och pratade där inne ;p

maten smakade jag och sanna aldrig på för den såg inte nått vettigt ut. så vi bestämde oss för att dra hem till henne och äta nått eller hämta pengar men påvägen hem mötte vi hennes underbara syster , så vi gick med henne till ica och sen fick vi pengar till en pizza, så sanna och jag delade på en kebab, mumms :)
får inte glömma att lägga ner pengar i väskan imon då..

nu ska jag gå ner och hämta en risifrutti ;)
nytagen bild :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: