SKRIVET: 2010-09-07, kl 22:19:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

7 september

hej.
igår var jag somsagt på holmarna, vi var där med a83 med (:
vi från ingelstad cyklade till dännigelanda* själva där vi mötte resten av klassen.
vi lagade mat, åkte kanot och gjorde vindskydd.
påvägen hem så cyklade jag och tilda bara till tävelsås där kom pappa och hämtade oss, hihi ;)
  idag så har det varit en slapp dag, so,matte, hhk, och på elevensval hade vi håltimme :(
jag vill så gärna bli klar med min kudde+att vi slutade halv två och bussen går 20 i fyra.
men som tur var så fick jag följa med sanna hem och vänta :D
blev äntligen klar med min svenska uppgift. man skulle skriva om flygplanets hisoria, jätte segt :(
har nyss sett på idol också:)
på torsdag ska vi ha skolfotografering, jag ska nog ha svarta taihgts* och leopardfärgan topp :).
nu ska jag snart gå och duscha och sen lägga mej.




n här tröjan tänkte jag ha (:
godnatt :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: