SKRIVET: 2010-09-03, kl 15:44:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

sry

förlåt för att jag inte bloggat alls mycket den här veckan..
men iaf så var jag ju sjuk tills tisdag, så på onsdagen gick jag i skolan(;
har inte gjort så mycket mer den här veckan annars.
igår kom mina kläder från hm som jag hade beställt :D
*gråa jeanstigths
*rosa linne(byta)
*några mjukis byxer
*två linnen till(har inte fåttn dom än)
*en kofta(har inte fått än)
svart prickiga taights
*svarta taights med dragkedja(ska inte ha kvar)

men iaf så fick jag fel på nästan allt typ, det rosa linnet fick jag i storlek 42 och jag hade besällt 36/38?
och så två linnen som jag inte hade fått än stod det att det var i färgen svart och grå , och jag hade beställt i vit och brun..

idag så gick vår klass upp till knutsgård och därifrån gick vi till en skog typ med våra två biologilärare.
vi typ kollade på träd och så, rätt så långtråkigt.
det var typ som en stor "studsmatta" som var gjord av vatten och jättemycket vitmossa som var över så när man gick på det typ studsadde man typ.. haha ;)
men det var en skön dag i skolan iaf. först b-sråk,skogen, so :D

andledningen till jag inte har bloggat alls mycket är att jag inte hunnit/orkat.
men nu ska jag föröka blogga mer trots att skolan tar mycket energi..
hejdå(:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: