SKRIVET: 2010-10-07, kl 18:55:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

vart var det vi skulle?

hej.
håller nu på med att göra min idrottsläxa.. man skulle typ göra en planering över en uppvärming,aktivet och avslutning. som man ska utföra nästa vecka.

vi har inte haft nån läxa denna vecka(förutom den då), så det har varit skönt (:
och jag och mina kompisar ska gå på stan imon och äta efter, som jag sa ;p

och så försöker jag spara till en iphone med , och det är inte det lättaste kan jag säga, jag är inte den typen som kan spara pengar.. ;)
ska nämlingen också spara till en resa vi ska på i sommar med min mammas killes släkt.
kom inte ihåg vart vi skulle , hhahah:$ , men det är för att från början var det tänkt att jag inte skulle med, av olika andledningar. men när jag fick se bilderna på havet och poolen och lite annat så ändre jag mej direkt..
hhahahhah :D, men jag tro det hette aqulida*? ni ska få bilder på det när jag får reda på vart vi ska ;););)



om jag nu köper en sån så ska den vara vit, tycker det är snyggast.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: