SKRIVET: 2010-10-06, kl 18:05:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

stan på freeeedag?

hej kom hem från konfan nyss. det var väl som det alltid brukar vara , rätt segt och iskallt i kyrkan.
Onsdagar är den segaste dagen på veckan också. vi har bara massa tråkiga lektioner då. och den sista lektionen på torsdagar är so som vi har i typ två timmar så den är med väldig seg och så går vi till halv fyra då med. så man är jättetrött då.
På fredag kanske  "jag och vårt tjejgängska äta på kinaresturang , fårse hur det blir med det och vilka som kan. vi är 6 stycken. men jag hoppas på att alla kan , det hade varit mysigt isåfall =).
Jag måste gå och lägga mej tidigare om kvällarna med. här somant runt halv tolv , tolv den här veckan så man orkar knappt gå upp om morgonen :(.
Fårse om jag bloggar mer ikväll.

Frida,Elin,Mimmi,jag,Tilda,filppa. <3



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: