SKRIVET: 2010-10-31, kl 20:49:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

grattis syster

hej, kom till pappa för några timmar sen. usch det är svårt att vänja sig vid klockan nu ;p.
I lördags hade vi gäster, felix och julias morfar och hans fru typ kom till oss och skulle ge han ett paket som innehöll 300, jag brukar få 1000 kronor av farmor och farfar när jag fyller år, sen brukar jag få typ 1500 kronor vi jul, av mormor och morfar får jag inget, båda gick bort innan jag och ellen föddes.:(
men jag vet inte, kanske är vi som får för mycket pengar, jag menar ju självklart inte att han fick för lite, om det lät så ;)
 
vad brukar ni få när ni fyller år och vid jul?


Tidigare idag har jag inte gjort så mycket, varit ute och räffsat löv med felix, finns det ngt tråkigare? -.-


grattis ellen som fyller 17 idag :)
bloggen har legat nere mycket i veckan, vilket inte är så bra :(, har tappat lite läsare med.
men i veckan ska jag försöka uppdatera så mycket jag bara kan!
bloggar kanske mer lite senare ikväll, om jag inte somnar.
är trött redan nu, klockan är ju faktiskt tio i tio igentligen.. hahaha :)


tilda

pengar ;)



PUBLICERAT: 2010-11-01, 10:36:44 | URL: http://tildaahlstrom.blogg.se/
filippa

nej alma.. klockan var 10 i nio..



PUBLICERAT: 2010-11-01, 11:10:14 | URL: http://filippaohlander.blogg.se/
filippa

äh.. det var inget.. fattade vad du menade sen..



PUBLICERAT: 2010-11-01, 11:10:37 | URL: http://filippaohlander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: