SKRIVET: 2010-10-02, kl 22:17:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

lite bilder

hej.
förlåt för att jag inte har bloggat ngt idag :(
har inte haft så mycket att skriva om faktiskt.
för nån dag sen var jag på stan och då köpte jag ett nagellack som heter grafitti och det är ju jättesnyggt :D

bild från google. först målar man med vilket nagellack man vill , låt torka och sedan målar man med detta över och redan efter några sekunder torka det ihop och spricker typ (:


några bilder från skoljoggen.
filippa<3


mimmi<3


elin<3


jag och tilda<3


tilda<3


när jag var ute och gick idag såg jag det här trädet.aldrig sett ngt sånt innan. såg typ ut som den var gammal och typ hade fått grått hår på kvistarna. hahah ;)
vet någon varför trädet är så? (:


fick hem mina kläder från laredoute idag det var ett par taits som såg ut som fyrkanter i skinn på taitsen i katalogen men nu ser man att det är ormskinn typ så fårse om jag behåller dom. och så fick jag en tröja med. ni får bild på det imon (:
nä nu ska jag lägga mej och kolla i den tjocka katalogen man fick med också ;D
hejdå (:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: