SKRIVET: 2010-10-19, kl 21:45:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

övernattning med klassen imon

hej. har typ precis packat färdigt allt, man ha med sig gympakläder tills torsdag med -.-, fundera på hur jag ska få hem allt på torsdag ;).. imon tar jag med mig kläder tills torsdag, gympakläder och sovsäck. sen tar jar jag med mej den tjocka madrassen på kvällen när jag och tilda åker in :). kvällen kommer se ut såhär ungifär*: vi skulle typ sammlas vid skolan 6. sen skulle vi äta pizza i klassrummet vid halv sju tro jag? och sen se på film i aulan innan larmet går på 23.00, då ska vi gå till den lilla delen vi har, och se på film, rysare och komedier :D och skulle vi ställa in ett pingisbord på "torget" som dom kallar det..;), det ligger utanför klassrummen typ ;). jag kommer nog att mobilblogga nått. och så tar jag med mej kameran så det kommer bli mycket bilder både här och på facebook sen ;D  


kommer bara ihåg en film vi ska se som heter r.e.c, nån som har sett den?
när jag sökte på det som kom det en massa äckliga bilder, så den verkar vara j*vligt äcklig...

inte för att jag vet att det är den här filmen men jag chansar på det.. xd



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: