SKRIVET: 2010-10-17, kl 22:23:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

några bilder från igår

hej kom hem till pappa för några timmar sen :)
just nu sitter jag och ellen med varsin dator i knät i hennes säng och ser på tv, hih mys<3
imon är det ju då skola som vanligt -.-.
längtar jättemycket tills onsdag, för då ska min klass sova i skolan, eller sova och sova?? ;D
fast det kommer nog inte bli lika kul på torsdagen sen.. vi skulle ha tre klassrum tro jag?
ett där man ska sova typ(man måste inte sova), ett där det typ skulle vara film på och ett med musik , spel och nått? kommer bli skeeta kul!

 bilder från igår<3

kvällens outfit.
kofta- gina 199 kr
linne- gina 99 kr
strumpbyxor- indiska 99 kr

 jag och filippa


tilda, vad har vi sagt om att röka? ;)


frida och jag


våga bara lägga upp dom bilderna..
ojj, tog mer en, en timme för mej att lägga upp det här inlägget ;p
nu är det nog snart dax att fixa sig för natten då..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: