SKRIVET: 2010-10-15, kl 23:05:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

15 oktober

hej. inte bloggat idag :(
men i alla fall var jag ju på stan idag.
jag köpte ett bar taits, presenter till tilda, och en kofta, ni får bilder imon.
hahaha och det jag skrev igår menade jag inget med, eller jo kanske. men jag var jävlit trött och hade varit sur hela dagen typ så jag bara var tvungen att skriva av mej..

på våra n.o lektioner bruka vi få ha musik på och idag gick jag fram och valde en låt, och gissa vilken jag tog?
justin bieber, down to earth. hahah fick typ hela hela klassen imot mej kändes det som xd
aja alla har vi olika musik smak!
kvällen imon kommer bli super, längtar redan (:
kommer ta massa bilder och lägga upp här sen! :)

har ni någon favorit i idol? själv hejjade jag på minnah och daniel, men nu åkte hon ju ut idag. :'( :'(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: