SKRIVET: 2010-10-30, kl 22:29:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tjatja bloggen. Haha skoja :D. Jag försökt...

Tjatja bloggen. Haha skoja :D. Jag försökte fixa min blogg design innan idag men det gick inte så bra.. för ett tag sen kollade vi på en film som heter paranormal activity. När vi sov i skolan så såg vi på den, eller inte jag då men dom andra.. :pp, jag trodde den var verklighet baserad. Men tydligen var den inte det. Men den var rätt så kuslig. Just nu tittar jag på fotboll, sjukt tråkigt men jag har Inget bättre för mej :p. Haha eller man ser inget av tv för min tröga katt står framför och ska ha tag i bollen.. Ser himla kul ut faktisk :p nej nu har jag inget mer att skriva om. Så godnatt säger jag väl nu då :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: