SKRIVET: 2010-10-29, kl 21:30:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

min katt är söt

hej. kollar lite på idol, men det är inte så bra :(.
bara jag,patric och felix hemma, vi åt kyckling tacos innan :).
Nu leker jag lite med min katt som är helt crazy.. :d

innan idag på matten så ville min lärare(handledare) prata med mej. och jag tänkte: fan säkert nått om att jag inte är så bra på matte eller nått, jag har väldigt dåligt självförtoende. men han sa typ att jag har blivit mycket mognare i tänktet och på lektionerna och att jag utstrålar mycket mer gjädje nu än från i sjuan. så det var ju posetivt :D.

nej nu ska jag vara lite social med min familj, mamma kom hem från jobbet nu också :).


den här bilden tog jag när jag kom hem från skolan typ, då låg hon och laddade för ikväll..
hahahh nu är det bara mörda i hennes huvud.. ;pp



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: