SKRIVET: 2010-10-13, kl 16:27:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

minnen

hej. filmen vi såg idag var faktsikt helt okej. det var så j*vla likt verkligheten. att killarna alltid skriker rätt ut och masssa sånt och sen får tjerna all skit!
aja skolan var väl helt okej idag med. hmm? vad kan man hitta på nu då?
aja ska väl gå ut lite eller nått, är himmla sugen på att ta lite höstbilder, ska fråga ellen om hon vill vara delaktig. hahah ;)


Minnen<33
några bilder vi tog hos mej för ett tag sen. dom är inte ens ett år gammla, och man kan tro att dom är flera år..


sakanr min näspercing :(







filippa och tilda, döda mej inte! vi skyller på att dom är gamla ;)


elisa

nehe du! :o filmen är inte alls lik??! du skojar med mig? xp man får ta föör sig alma ;)


bbaraalma.blogg.se

skrev jag att jag det gäller vår klass eller?

jag menar att det brukar vara så annars. jag tycker iaf det. ;)



PUBLICERAT: 2010-10-13, 20:28:14 | URL: http://bbaraalma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: