SKRIVET: 2010-11-08, kl 20:17:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

cppbuss -.-

hej, fick nyss datan det är därför jag inte bloggat ngt idag :(.
skolan var väl helt okej, vi simmade på gympan också, man skulle livrädda folk, och det gick ju sisådär..
hhaah förlåt hanna om jag typ dränkte dej 10000 gånger.. ;)

och när jag skulle åka hem med skolbussen så stannar inte chauförren, SOM VANLIGT. han borde ju snart lära sig att jag bor där nu,fast inte julia är med bussen.. aja jag fick hoppa av vid skolan. tur att mamma var hemma så hon kunde hämta mej. skulle jag gått hem annars tänkte han? mamma skulle typ ringa till den där bussaken, eller vad det heter? om det händer igen..:)

Frida ringde mej nyss också och frågade mej om jag ville följa med henne till hennes systers skola och ta kort och sånt :), så det ska nog bli kul tro jag :).

aja hörs imon!


HHAAHHA, vem minns inte det här programet? det var min favorit när jag var liten.
själv hade jag en rosa sån och min syster hade en gul vet jag :),
och den bebisen som var med i den var ju för söt alltså ;)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: