SKRIVET: 2010-11-27, kl 19:35:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

bildbomb typ;)

hej. imon är det fucking gudtjänst. sen ska jag,mamma,ellen och kanske julia t julskyltningen i stan, sen ska vi åka ner t grand sammarkand och media market. jag ska kolla på kamera ;D.


hotellet


påväg till stan


 felix ;)


felix ;)


ellen,julia,felix




nån rolig norsk som var där ;p


felix, HAHHAAH


Hhahha, världens goaste unge på flyget, visst ser han gullig ut?
han ba såhär till mej: är du bra på att gissa?
jag ba; haha det vet jag inte riktigt
han; gissa vad jag heter?
jag; ** namnet **
han; ååå, hur visste du det?
jag; hhaah för man hör dej hela tiden + att du skrev ju en lapp med ditt namn och gick runt med i flyget..




poolen <3




hah vem fan kan göra en sån här? ;)


är det gott?????




hmm, när kan detta varit filippa?






jag sa ju att jag hade julpyntat mitt rum lite:




utanför fönstret har vi satt upp en sån fågel matare, kan säga att kissen sitter och kollar på fåglarna här dag in och sag ut typ.. ;p




nu ska jag gå och se vad som händer här i huset, om det finns nått roligt att göra :), har för mej att det går en film på tv:n som heter "tomten är far till alla barn" vid åtta, eller har  för mej att den heter så?? iaf så är den väldigt rolig :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: