SKRIVET: 2010-11-18, kl 17:39:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

försova sig med fyra klockor?

hej. försov mej imorse.. kan någon tala om hur man kan göra det när man har fyra alarm?? hhahaah det är helt sanslöst..  

vi hade nått annat sånt där test på svenskan idag med med -.- det vi hade för nån dag sen handlade om en som var mobbad typ , och nu skulle man låsas att man var mobbaren själv typ.. det gick väl också helt okej tro jag ;D
hahahah det var några killar i vår klass som tuggade på papper så det blev helt mjukt och blött och sen kastade dom iväg det på tavlan och väggarna, så äckligt asså ;p


sista lektionen gick jag och sanna och sa till vår so lärare att vi skulle iväg och prata med tomas.
sen gick vi och hämtade han och så satte vi oss i nått rum och pratade. nämner inga namn på bloggen men det är endel killar i vår klass som helahela tiden kommentera allt jag och sanna säger, allt vi gör. om alla sitter och pratar i klassrummet jag och sanna med, så skriker de hållkäften sanna/alma, lixom det är ju inte bara vi som pratar så varför ska vi alltid få all skuld?. och sen det värsta jag vet är när jag får kommentaren: jävla blondin. om man svarar fel på ngt eller inte förstå får man alltid den kommentaren av dom. Det är väldigt jobbigt i längden..
skönt att man har en sån bra handledare alltså. när vi hade gått därifrån och kom in i klassrummet så tog det inte en minut förrens tomas kom och plockade ut de killarna för att prata.

bloggar kanske lite mer senare sen :))


en bild på mej och sanna, både är ofixade..;))



elisa

vad bra Alma!<3

Jag blev sjukt sur!Försökte säga till men jag fick ut D**** iaf! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: