SKRIVET: 2010-11-18, kl 20:38:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

gammla kort väcker minnen (L)

hej, snart ska jag gå och duscha men först ska jag visa några bilder som pratade om igår :)

jag och mimmi, är vi inte för söta?? hihih


filippa och mimmi


jag (y), alla mina kompisar håller på att klaga om mina ögon, att dom är skela*
och att det  ena är högre upp, och här kan jag faktiskt erkänna att det högra ögat är
mycket mindre och ser typ konstigt ut..


hahaa fattar inte hur mina kompisar kan tycka att jag skaa klippa mej så här kort
igen?  HHHAHAHAHAHAH ser helt sjukt ut ju ;)




hhaha, kom ihåg att jag älskade den här bilden innan xd


jag och klara, på nån halloween (H)


jag och mimmi igen :)


jag och tilda på nån annan halloween ;)
kolla in mitt hår, tänk om man kunde få ha det nu istället..
hade varit himmla fint :( ;)


fjortis-syster och jag ;)




det får räcka så ;) nu ska jag gå och göra nått annat, kanske plocka upp idrottskläderna från skolväskan?? för jag orkar inte duscha nu så gör det lite senare sen ;)

på tal om idrott så kanske jag ska börja på innebandy igen, spelade det innan men slutade för att våra tränare hade sina favoriter, behöver nog inte säga så mycket mer för ni fattar nog vad jag menar, och vilken stämning det var..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: