SKRIVET: 2010-11-02, kl 20:27:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

tandställning

hej. skräcknatten var helt okej förutom att det var rätt så segt ibland.  vi såg på massa olika filmer de som jag kom ihåg är: haloween, drag me to hell, saw, rec, paranormal ativity.´
efter så åkte jag hem och gjorde inte så mycket,

och sen åkte jag in t tandläkaren i stan och pratade om tandställning, när jag var där förra gången gipsade de av mina tänder och nu ska den skickas till nån som ska bedömma typ? och min överkäke är förliten till skillnad på underkäke, och om dom som bedömmer kan säga att det inte är ngn mening att ha tandställning utan att det är bättre att köra på operation, fast det är ju inget som jag behöver ta ställning till nu så fall, utan när jag är färdigvuxen typ, och det skulle ta tre år att göra den behandlingen..
men jag hoppas verkligen på att jag få tandställning!

efter så gick jag och mamma på stan lite, jag köpte en födelsedags present till min syster som fyllde år i söndags .men har inte orkat ge henne öronhängerna än, ska göra det snart ;p
sen köpte jag en jacka med, bild kommer senare :)

när jag kom hem från stan så var jag jättetrött och tänkte att jag kunde sova max en timme, somnade runt tolv kanske och vakande lite över fem.. inte så bra:(

mina omdömen kom hem igår, och det var väl som jag troddde att det skulle vara, ej godkänd i engelskan..
ska prata med louise om vad man ska göra för att bli godkänd.

hhah hon lägger typ hela tiden sin leksaksmus i sin vattenskål, jättekul att leka med den där i sen ju ;p





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: