SKRIVET: 2010-11-16, kl 21:58:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

systemis

nu ska jag gå och ta mej en snabb dusch. ska ta ketchup i mitt hår med, vet att det låter helt crazy ;)
men hos min mamma kommer vattnet från en brun, och vissa hår tål inte det (jag är en av dom) så mitt hår blir jätte slitet och GRÖNT, min frisör säger att ketchup tar bort det gröna i håret..

sen ska jag gå och lägga mej. mamma smsade mej innan: godnatt älskar dej.
hahah jag ba: godnatt jag älskar dej med om jag får den kameran.. hhaah;)

vill ha en systemkamera i julklapp, vet att du läser min blogg, så ge mej ;)))
bara tog någon bild från google.


filippa

:)



PUBLICERAT: 2010-11-17, 17:54:15 | URL: http://filippaohlander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: