SKRIVET: 2010-11-25, kl 20:00:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

snö,snö, mera snö ;)

hejsan. bussen var skitsen imorse.. jag smsade tilda vid tjugo i typ och frågade vart bussen var, då svarade hon att den inte hade kommit till hon än, hon bor rätt långt ifrån mej. så bad jag henne smsa när den var vid henne. men vid tio i hade hon fortfarande inte smsat så jag tänkte att hon säkert hade glömt, så jag gick ut endå, vilket jag inte skulle ha gjort-.-. i s k a l l t.. stod där en kvart, mina ben typ dolmade bort sen blåste det snö i mitt ansikte.

hade samtal idag med, det gick bra :).  fårse hur jag gör imon efter skolan vi går ju till ett och bussen går tjogo i tre, som jag sagt innan. vet inte om mamma skulle in t stan. men hoppas på det :)

till eliza : jag la ner filmen "pojken i randig pyamas"  i väskan nu,hahah. har glömt den hela veckan.. du får påminna mej att ge den t dej imon, annars glömmer jag väl det med ;)

imon kommer kanske några bilder från förra året då min familj var i gran canaria, vill tillbaka dit!!!!!.
hittade nämlingen mitt gammla minneskort :D :D :D

nu ska jag gå och duscha.

godnatt ;*


elisa

hahahah du är ju sämst alma! :D<3 men tack endå! :))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: