SKRIVET: 2010-11-09, kl 21:31:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

seg data= dålig bloggning

hej, datan är så otroooooligt seg här, så man orkar inte blogga..
men det får bli ett snabbt inlägg utan bild nu.

skolan var väl helt okej. har engelska läxa tills imon och det är inte den lättaste vi har haft precis..
och så har vi kemi-prov tills fredag om en massa alkoholer och olja och allt var det nu var.

igentligen har jag utvecklingssamtal imon klockan 14.00, men mamma kan inte gå på det. haaha skönt:)

imon ska vi till huseby med så jag slipper konfimationen ;))
kankse bloggar innan vi åker, och kanske också lägger in ett tidinst. inlägg också :)

i övermon kanske? kommer bilder upp på det jag köper(om jag ens köper nått) nej men nått ska jag väl lyckas köpa :)

nu ska jag gå och se om det finns några i huset som är vakna, hoppas på det ;p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: