SKRIVET: 2010-11-16, kl 19:25:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

pojken i randig pyjamas

fick reda på att jag missat en massa roligt i skolan idag. på so:n såg dom klart på en helt okej film som handlar om första världskriget, sen hade världens bästa biologi lärare kommit och hälsat på vår klass med sin nyfödde son.  hmm, det var nått mer tro jag? jo min grupp hade gjort lax på hemkunskapen också, fast nu kom jag på att  dom hade fått rensat den och allt det där så det var nog tur att jag inte var där... hihi ;)

som ni ser sa har jag ändrat min design lite :)
nu ska jag snart gå ner och laga mat, korvstoganoff som vi också har gjort på hemk. som var jätte god och enkel :)
sen börar äntligen hemma om tre kvart nästan. :)

om mitt minne stämmer så har jag för mej att det var den här filmen..


kan sammtidigt tippsa om en sevärd film som handlar om en pojke, pojkens pappa jobbar på koncentrationslägret. pojken som inte visste var det var, var väldigt nyfiken på det stället och gick dit en dag, då träffade han en  annan pojke som var fången där. dom blev kompisar, sen hände något... mer säger jag inte ;)


tilda

haha, alma jag bara skojjade lina va inte i skolan och med sin bebis, hon fick den igår ;)



PUBLICERAT: 2010-11-16, 20:09:25 | URL: http://tildaahlstrom.blogg.se/
elisa

åh jag har alltid velat se pojken i randig pjamas! pappa såg den men jag var inte hemma då.. :<



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: