SKRIVET: 2010-11-04, kl 16:15:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

lovet har gått sjukt snabbt

tjena :). har fortfarande inte städat rummet.. hhaah så kan det gå.. ;p
imon ska jag till stan med klara, tro farmor och faster också skulle med :)
vi ska t grandsamarkand :)

en i min klass frågade om jag ville följa med henne och en annan och typ göra massa stationer i skogen, och så skulle det typ vara några som skrämde en, eller nått? och lite annat sånt ikväll, men jag orkade inte följa med ;p

hmm, vad är bäst duscha först och sen städa rummet?
hahha jag tar nog inget av det..  eller jag kom på en sak, jag ska först städa rummet, sen t min belöning ska jag bada bubbelbad ist. :D

shittt, redan fredag imon, vad har lovet tagit vägen?
veckan har gått sjukt snabbt :((


Klara

Haha xD vad roligt det låter med faster...:D men kul ska vi ha ;))<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: