SKRIVET: 2010-11-12, kl 15:19:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

knytkalaaaas

kom hem vid halv två från skolan, pappa hämtade mej ;)
när jag kom hem satte jag mej vid datan lite sen  följde jag med mamma ner till affären och handlade tills ikväll och hämtade smörgåstårtan vi hade beställt, kommer bild på den senare för det är fullt med plast på den nu ;)

komiprovet gick väl helt ookej tycker jag ;). Läser frida tidningen nu som jag köpte på ica :)

man fick ett sån stor poster på justin bieber :D, på baksidan var det håkan hellström


nu ska jag nog överlämna datan till nån annan tror jag allt ;)
juste, fresten det bliv ingen foto idag :(, men vi ska till filippa imon hon skulle typ ha "knytkalas"  och jag ska stå fär efterrätten ;pp



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: