SKRIVET: 2010-11-21, kl 22:27:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

jag vill ha kattungar :(

tjo. kom till mamma för ett tag sen. min katt är jätte läskig.. hon löper, eller heter det så på katter?? aja skit samma ni fattar iaf vad jag menar.  fast hon hade varit äckligare i helgen sa mamma så det är bra att det håller på att gå över. hhaah min kommetar; men förfan släpp ut henne då, jag vill ha kattungar ju. men nope inga kattungar till våren här :(. och hon ska kasteras* snart med :(

jag kanske har valt vad jag ska ha på mej på tisdag, men är inte säker. förslaget är att ha en leoapardfärgad midjekjol och ett svart linne. men vet som sagt inte än.

btw, blogg.se har varit helt cp idag. man har inte kunnat läsa dom andras bloggarna eller nått :(
nu ska jag nog försöka sooooooooova lite ♥


kattrasen bengal är himmla cool tycker jag. såg den på ett program som heter "allt om katter" på animal planet.
dom är som tigrar typ och jättestora ;p


bengal´kattunge :) tycker själv att den är lite lik vår katt om man bortse från ansiktet ;p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: