SKRIVET: 2010-11-17, kl 18:01:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

jag som brunhårig??

hej, kom hem från konfan för en stund sen. skolan var väl helt okej förutom att jag inte hade orkat fixa mej på morgonen så det blev ju inte så fint, och mitt hår såg förjävligt ut -.-, äshh skit samma ;)

vi hade nått sånt där "oförberett" svenska prov idag, det gick helt okej tro jag :D.
på tal om hår så har jag bestämde jag mej för att färga håret idag, eller inte färga utan tona. och färgen är brun!!! hahha vet inte om jag kommer passa i det eftersom jag är redan blek och kommer antaglingen se ut som ett lik eller nått om jag fårgar det brunt.. men jag ska göra det ändå ;)) vet dock inte när ;D

snart ska jag gå och bestämma vilka kläder jag ska ha imon. blir någ jeans och en vitt tröja eller en kofta. så nu var det klart ;)  så nu ska jag kolla igenom lite på datan. juste jag kollade på vår "stora" dator igår på massa bilder.. ahhahaha shit vilket minne det väcker alltså :D men internet funkar inte på den datan så jag vet inte hur jag ska kunna få över dom på min data.. :(

sån här färg ungifär skulle jag vilja ha:))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: