SKRIVET: 2010-11-03, kl 21:22:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

fira nyår med vänner?

hej. har inte gjort alls mycket idag. just nu är jag hemma själv, ellen är hos en kompis typ? och pappa är på hockey ;).

imon kommer nog kusinerna hem, längtar! :D. fast de kommer säkert inte förrens på kvällen ändå.
men hinner kanske träffa dom lite, eller så träffar jag dom på fredag isåfall.

på lördag ska vi då fira ellen som fyllde år i söndags. vet inte om vi ska vara här eller om vi ska till farmor och farfar. :)

filippa frågade innan om inte vi(tjejgänget) kunde fira nyår tillsammans. hahah men det var typ inga som kunde, än så länge är det bara en av sex.. men vi fårse, vi är ju iaf tre och kanske fyra. så det kan ju bli kul ändå :)

nu ska jag nog städa mitt rum lite, eller nej det orkar jag inte ;p
HAAHHA!

raketer! <33333



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: