SKRIVET: 2010-11-29, kl 20:37:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

dåligt av mej

hej, inte bloggat på länge, eller det var ju senast igår. men det känns som det var årsen typ..
aja kom nyss hem från innebandy träningen, ska nog börja där, men vet inte riktigt än :D. det är på onsdag med men jag fårse om jag går på den för vi har so-prov på torsdag. fast om jag tar hem och pluggar stenhårt på det imon så kan jag ju nog träna på onsdag :).

skolan var helt okej annars, haha vår klass är grymt stökig på engelskan/svenskan. vår lärare är helt fuckup.. men iaf så har ju alla sagt det här på deras samtal. så vår handledare bjöd in henne till vår klasstid idag och så fick alla säga vad dom tyckte och hur läraren kunde göra för att man skulle få bättre arbetsro. och det gick faktiskt väldigt bra på engelskan sen ;)

nu måste jag gå och duscha.  har helt bildbrist, det är därför det inte kommer någon bild. lixom google bilder är inte så roligt ju..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: